Szolgáltatások

2023. január 24., kedd

Brand körkép: Tisztítószermarket háztartási vegyi áru

Brand körkép: Tisztítószermarket háztartási vegyi áru

Mikor 2019 -ben a Covid 19 elindukt "világhódító" útjára, akkor úgy gondoltam, hogy szükségem lesz olyan fertőtlenítőszerre, ami környezetbarát és egy kisbaba mellett is nyugodtan használható. A baráti társaságom révén jutottam el Etushoz a Tisztítószermarket tulajdonosához. Számtalan jó ötletet adott és mióta a webáruháza is megnyílt a boltja mellett, csak tőle rendelek fertőtlenítő és tisztítószereket. Hogyan vágott bele az üzletbe? Miként hívta életre a Tisztítószermarket nevezetű vállalkozást? Mostani interjú mindenre választ ad.




 Tisztítószermarket – Hatékony tisztítószerek tárháza

Hogyan/honnan jött az ötlet, miért pont tisztítószerekkel foglalkozik a cég?

 Egy véletlen folytán találtam rá ezekre a hatékony tisztítószerekre. Rengeteg házi praktikát kipróbáltam már a takarítás minden területén, de az csak ideig-óráig oldotta meg a problémát. Egyik alkalommal felhívtam egy takarítócéget felújítás utáni lakástakarításhoz. A végeredményen csak ámultam és bámultam. 

Ott találkoztam a Brilliance termékcsaláddal, elhatároztam, hogy ezt a lakosság felé el kell terjeszteni, mert végre van olyan termék, amely valóban leszedi a vízkövet, amely oldja a zsírt, miközben nem kell fulladozni, köhögni, ugyanis nincs szúrós szaga, amely újjávarázsolja a mosogatásra váró edényeket, evőeszközöket, tányérokat, amellyel nem kell fél napig a penészölő használata után szellőztetni a lakást…és még sorolhatnám.

Nem hittem el, amíg nem láttam a tényleges hatékonyságukat ezeknek a termékeknek.

Így innen jött az ötlet, megnyitottuk kis üzletünket Debrecenben, a Szombathi István u. 17. szám alatt (Tóth Árpád Gimivel szemben), ahol a lakosság (kiskereskedelem) mellett közületeket, ipari felhasználókat (nagykereskedelem) egyaránt kiszolgálunk.

Tavaly nyár óta pedig már a webshopon is fellelhetőek a termékek.




Miben különböznek a Brilliance/BioBrill (ÖKO) termékek a többi tisztítószertől?

Pár szóval tudnám jellemezni: magas hatóanyagtartalom, időtakarékosság, hazai termék. A magas hatóanyagtartalomnak köszönhetően rengeteg időt spórolunk meg a takarítással. (Ebben a rohanó világban pedig főleg fontos szempont.) Nem kell órákig „suvickolni”, jelentősen lerövidíti a takarításra szánt időt. Ahogy fentebb is említettem, a zsíroldó nem büdös, oldja a zsírt, a vízkőoldó a vízkövek 99%-val ténylegesen elbánik…

Ráadásul már elérhetőek az ÖKO termékek is, amellyel védjük környezetünket. Kifejlesztett a gyártó egy olyan mosószert és öblítőt egyben, amelyben semmilyen mérgező anyag nincsen, így bababarát is.

Számos visszatérő vásárlónk van, akik csodálkozva kérdezik, hogy eddig hol voltak ezek a termékek?! Nem is gondolták volna, hogy valóban ennyire hatékonyak.

Volt olyan vásárlónk is, aki már kétségbeesésében keresett olyan mosószert és öblítőt, amely nem bántja a bőrt, ugyanis a férjének kiütései lettek a boltban kapható hagyományos, nagy hírnévnek örvendő öblítőtől. Ajánlottuk neki a BioBrill mosószer és öblítő egyben terméket, nagyon bevált nekik, azóta elmúltak a kiütések és a ruhák is puhábbak.



Milyen szolgáltatások, termékek érhetőek el mind az üzletben, mind a webshopban?

Üzletünkben és webshopunkban is bárki vásárolhat: lakosság, közület,ipari felhasználó. Tehát nem csak kiskereskedelemmel, hanem nagykereskedelemmel is foglalkozunk.

Ráadásul Debrecen és 15 km-es körzetén belül INGYEN házhozszállítjuk a termékeket (rendelési mennyiségtől és rendelési összegtől FÜGGETLENÜL!). Emellett az ország teljes területére vállaljuk a kiszállítást.

Legfőbb célunk a Brilliance/BioBrill tisztítószerek (100%-ban magyar termékek) és a Dermaflora mindenmentes kozmetikumok megismertetése.

Mindezek mellett takarítóeszközöket, általános háztartási termékeket is értékesítünk.

További célunk egy kiskereskedelmi-viszonteladói hálózat kiépítése.

 

Milyen marketing eszközöket használsz a vállalkozásodban?

A lokális marketing igen fontos egy helyi vállalkozás számára. Fontos az offline jelenlét mellett a folyamatos személyes kapcsolattartás. Online térben a lokális marketing jelentős versenyelőnyt képes adni azokkal a vállalkozásokkal szemben, akik nem használják ezt az eszközt. A lokális marketing keretén belül a teljes eszközrendszert (Google Cégem, Lokális seo, tartalomépítés stb.) használjuk. Az offline térben a személyes értékesítésre fektetjük a hangsúlyt.


Zárszó

Véleményem szerint napjainkban egyre fontosabb az olyan karakterű vállalkozás, ahol a vevői igények kielégítése az elsődleges szempont. A Tisztítószermarket tulajdonosa tényleg szívén viseli az emberek kéréseit. Számos gyakorlati tanáccsal segít, hogy olcsóbban, de mégis magas szinte tudjanak a cégek és az emberek megfelelő minőségű takarítószert és fertőtlenítőszert vásárolni.



 

2021. december 14., kedd

Brand marketing: Zöld Taxi Mosonmagyaróvár

 Brand marketing: Zöld Taxi 

Ősszel Mosonmagyaróvárra kellet utaznom üzleti ügyben. A vonaton már kinéztem magamnak a Zöld taxi Mosonmagyaróvár nevű taxitársaságot.  A Google cégem fiókjuk makulátlanul volt kitöltve, ráadásul az értékelések száma is meggyőző volt. A városban eltöltött egy napom során kizárólag velük utaztam. Volt szerencsém Frülwirth Attilával a cég tulajdonosával is utazni. Vele készítettem el a következő rövid interjút.


Milyen a taxizás Mosonmagyaróváron?

 A taxi személyszállító szolgáltatás Mosonmagyaróváron a kezdetek kezdetén, mint a világon mindenütt, kényelmi, mondhatni luxus szolgáltatás volt, melynek díjszabása arányban volt a felhasználással. Ez az igazságos, korrekt elszámolás az akkori helyi gazdasági szereplők versenyhelyzetének kiélezésével, egycsapásra megszűnt, ugyanis bevezették a fix tarifa elszámolást, ami ugyan sok esetben rendkívül kedvező volt a felhasználók egy részének, ugyanakkor igazságtalan a taxi szolgáltatást igénylők másik felével szemben. 1 km taxizásért  ugyan annyi viteldíjat kellett fizetni, mint 5 km megtételéért. A zöld TAXI -Mosonmagyaróvár elsők között az igazságos, korrekt tarifa elszámolás visszavezetését tűzte ki célul.

 Miben tartod a "zöld TAXI"-t igazán erősnek?

 A "zöld TAXI" taxitársaság ugyan mosonmagyaróvári központtal rendelkezik, de lendületes és kreativ jelenlétének pozitív kisugárzása robbanásszerűen vonza a tekinteteket a környező településeken is. Legfontosabb kitűzésünk, a korrekt taxi árak mellett az innovatív autóipari megoldásokat is figyelemmel kísérjük, mely a környezettudatos megoldások folyamatos fejlesztéseivel a zöld taxi taxitársaság flottájának jogszabály szerinti esedékes frissítését segíti. A zöld TAXI minden, normál, csak belső égésű robbanómotoros autóját hybrid, plug-in hybrid, vagy tisztán elektromos taxira fogja cserélni.

 Mik a mosonmagyaróvári taxis utazási szokások, kik és mikor veszik igénybe a taxi vagy privát reptéri transzfer szolgáltatásokat?

 A Győr-Moson-Sopron megyében található Mosonmagyaróvári járáshoz tartozó települések igazán szerencsések, ugyanis a Szigetköz tájegység taxi szempontból rendkívül olcsó. A kedvező taxi árak sok utast és gyakori utazást garantálnak, de a hármas határ, valamint a munkaerőpiaci pezsgés is pörgeti a móvári taxis szektort. Szerzői megjegyzés: a kedvező árú személyszállítást én is igazolni tudom azzal, mikor Mosonmaghyaróváron jártam. Nem érte meg Budapestről a mosonmagyróvári járásba autóval utaznom, mert a vonat és az ottani taxi költségek együtt is töredékére jöttek ki annak a költségnek, amit  a saját autóm használata jelentett volna.

 Fontosnak tartod a marketinget a "zöld TAXI"-nál?

 Mindennél fontosabb a JÓ marketing, de ez, mármint hogy a marketinged igazán jó legyen, nem egyszerű. Profi szakemberekkel kell dolgoznod. Minden mindenre hatással van, és van aminek a "beérése akár hónapokat is igénybe vesz. Fontos, hogy minden platformon elérhetők legyünk. Igaz ez a Facebook mellett a Google Cégemen át számos közösségi média platformig. Mi magunk jelentős költségeket áldozunk az online marketing mellett az offline marketingre is. Véleményünk szerint egy jól felépített brand marketing (pl: logó, egységes arculat és megjelenés, megfelelő PR kiadványok) nélkül ma egyetlen egy cégem sem tud kitünni a versenytársak közül. A zöld TAXI - Mosonmagyaróvár  szakemberekkel konzultál, kiértékeli a múltat, figyeli a jelent és előkészíti a jövőt.

 A legnagyobb marketing erő tapasztalatunk szerint: Az utasaink is figyelnek ránk, ahogy mi is rájuk. Hatással vagyunk egymásra.



Szerző végszó

Aki Mosonmagyaróváron jár, annak ajánlom Attiláék cégét tiszta szívvel. Komfortos járművek, udvarias sofőrők és emberi bánásmod. Véleményem szerint az általuk képviselt brand marketinget tanítani kellene a marketinges iskolákban.

Zöld Taxi Mosonmagyaróvár
telefonszám: +36-20-37-37-377, +36-96-200-200


2021. október 26., kedd

Brand körkép: Dorkász Szolgálat Alapítvány

Mostani írásomban egy olyan alapítványt mutatok be, akik nagyon közel kerültek a szívemhez. Emberségből nálam jelesre vizsgázott ez a csapat. 



Dorkász Szolgálat Alapítvány – megváltozott életekért

Kék vödör, diakónia, börtönmisszió, jótékonytér, táborok, tanszergyűjtés, önkéntesség és sorolhatnám tovább. Ismerősen hangzanak? Most bemutatom neked a Dorkász Alapítványt, ami már 30 éve ezekkel a tevékenységekkel segíti a rászoruló családokat, időseket és börtönviselteket.


1. Hogyan és mikor alapították?

A Dorkászt 1956-ben egy holland kisfiú álmodta meg, aki látta a kommunista elnyomást a magyarokon és megígérte, hogy segíteni fog rajtuk, ha felnő. Ezt az embert Dirk Jan Groot-nak hívták, aki 1991-ben megalapította a Dorkász Szolgálat Alapítványt. A magyarországi szervezet 2016-tól függetlenedett a hollandiai anyaszervezettől, akivel azóta is jó kapcsolatot ápol. Ez a 30 év alatt rengeteg szegény családnak és idősnek segítettek ruhával, élelmiszerrel, tisztítószerrel és tanszerrel.

2. Kiket támogatnak és hogyan?

Rászoruló családokhoz és idősekhez jutattnak el adományokat, amik megkönnyítik a hátrányos helyzetű emberek mindennapjait. Nehéz körülmények közül érkezett gyermekeknek tartanak művészetterápiás táborokat, ezzel elősegítve a mentális fejlődésüket. Másik fő terület a diakónia, ahol gyülekezetekkel partneri kapcsolatban támogatnak közel 35 településen lakó szegényeket. Képzéseikkel ezeknek az embereknek a fejlődését és önállósodását szeretnék elérni. A börtönökben végzett szolgálatuk során, sok büntetését töltő tinédzsernek mutatják meg, hogy lehet máshogy is élni, van más út. Létrehoztak egy Börtönmissziós Hálózatot is, ahol gyülekezetekkel azon dolgoznak, hogy a börtönből szabadult fiataloknak megfelelő közösséget biztosítsanak a gyülekezetekben és ezáltal megakadályozzák, hogy visszatérjenek a korábbi rossz életvitelükhöz.

                       

3. Te hogyan segíthetsz?

A Dorkásznál több lehetőséged is van, hogy segíts a rászorulóknak. Ez lehet anyagi vagy tárgyi támogatás, vásárlás (Kék vödör webshop, JótékonyTér webáruház ), önkéntesség vagy segíthetsz az időddel vagy tehetségeddel is. Most ezeket a lehetőségeket kicsit bővebben kifejtem.

Első a mindenki által közismert adakozási forma az anyagi támogatás, viszont náluk kiválaszthatod, hogy melyik szolgálati területüket szeretnéd támogatni a pénzeddel. Az időseket, családokat, börtönmissziót, a táborokat, a diakóniát, vagy a Kék vödröt.

Ha már itt tartunk akkor mi is az a Kék vödör? Nem tévedsz egy kék színű vödörről van szó, de ez a vödör különleges. Elsősorban azért, mert tartós élelmiszerekkel van tele, amit a rászoruló idősek és családok kapnak. Másrészt pedig, mert ez nem csak egy szimpla Kék vödör, hanem több funkciója is van. Például, hogy akik megkapják, azoknak hasznos a vízhordásra. Miért kell vizet hordaniuk? Neked ez fura lehet, de sokaknak nincsen bevezetve a víz a házukba, így mindennap a kútról hordják a vizet, amire a Kék vödör pontosan megfelel. Másik hasznos funkciója, hogy élelmiszereket lehet benne tárolni, ahol mondjuk nincsen konyha szekrény, ott ez nagyon hasznos az egerek ellen. Emellett akár egy kis széknek is elmegy. Ugye nem is gondoltad, hogy ennyi mindenre jó? Az elmúlt időszak nehézségei miatt nem tudtak közvetlenül gyűjteni élelmiszereket, ezért létrehoztak egy Kék vödör webshopot, ahol már néhány gombnyomással meg lehet tölteni egy Kék vödröt.

A következő adakozási lehetőség, elég rendhagyó. Nemrégiben létrehoztak egy Jótékony piacteret, ahol használt, vagy új de jó állapotú dolgokat vehetsz és az ezekből befolyt összeg egésze a projektjeikre fordul. Te választhatod ki, hogy pontosan melyik célcsoportot támogatod. Jót vehetsz és ezzel jót tehetsz! ;) Emellett ha neked van olyan cuccod, ami jó állapotú és neked nincs rá szükséged vagy már meguntad, akkor a JótékonyTéren szívesen fogadják!


 

Még egy másik hagyományos támogatási lehetőséged van az önkéntesség. Több területen is várják kipróbálhatod magad. Lehet ez adományszortírozás, élelmiszercsomagok összeállítása, beteglátogatás, család és időslátogatás. Mindemellett felfedezheted, hogy melyik a te területed és ha valamihez tehetséged van, akkor más területeken is segítheted az alapítvány működését. Minden segítség számít!

Web: https://www.dorkasz.hu/
Telefonszám: +36 52 441 119