Szolgáltatások

2021. december 14., kedd

Brand marketing: Zöld Taxi Mosonmagyaróvár

 Brand marketing: Zöld Taxi 

Ősszel Mosonmagyaróvárra kellet utaznom üzleti ügyben. A vonaton már kinéztem magamnak a Zöld taxi Mosonmagyaróvár nevű taxitársaságot.  A Google cégem fiókjuk makulátlanul volt kitöltve, ráadásul az értékelések száma is meggyőző volt. A városban eltöltött egy napom során kizárólag velük utaztam. Volt szerencsém Frülwirth Attilával a cég tulajdonosával is utazni. Vele készítettem el a következő rövid interjút.


Milyen a taxizás Mosonmagyaróváron?

 A taxi személyszállító szolgáltatás Mosonmagyaróváron a kezdetek kezdetén, mint a világon mindenütt, kényelmi, mondhatni luxus szolgáltatás volt, melynek díjszabása arányban volt a felhasználással. Ez az igazságos, korrekt elszámolás az akkori helyi gazdasági szereplők versenyhelyzetének kiélezésével, egycsapásra megszűnt, ugyanis bevezették a fix tarifa elszámolást, ami ugyan sok esetben rendkívül kedvező volt a felhasználók egy részének, ugyanakkor igazságtalan a taxi szolgáltatást igénylők másik felével szemben. 1 km taxizásért  ugyan annyi viteldíjat kellett fizetni, mint 5 km megtételéért. A zöld TAXI -Mosonmagyaróvár elsők között az igazságos, korrekt tarifa elszámolás visszavezetését tűzte ki célul.

 Miben tartod a "zöld TAXI"-t igazán erősnek?

 A "zöld TAXI" taxitársaság ugyan mosonmagyaróvári központtal rendelkezik, de lendületes és kreativ jelenlétének pozitív kisugárzása robbanásszerűen vonza a tekinteteket a környező településeken is. Legfontosabb kitűzésünk, a korrekt taxi árak mellett az innovatív autóipari megoldásokat is figyelemmel kísérjük, mely a környezettudatos megoldások folyamatos fejlesztéseivel a zöld taxi taxitársaság flottájának jogszabály szerinti esedékes frissítését segíti. A zöld TAXI minden, normál, csak belső égésű robbanómotoros autóját hybrid, plug-in hybrid, vagy tisztán elektromos taxira fogja cserélni.

 Mik a mosonmagyaróvári taxis utazási szokások, kik és mikor veszik igénybe a taxi vagy privát reptéri transzfer szolgáltatásokat?

 A Győr-Moson-Sopron megyében található Mosonmagyaróvári járáshoz tartozó települések igazán szerencsések, ugyanis a Szigetköz tájegység taxi szempontból rendkívül olcsó. A kedvező taxi árak sok utast és gyakori utazást garantálnak, de a hármas határ, valamint a munkaerőpiaci pezsgés is pörgeti a móvári taxis szektort. Szerzői megjegyzés: a kedvező árú személyszállítást én is igazolni tudom azzal, mikor Mosonmaghyaróváron jártam. Nem érte meg Budapestről a mosonmagyróvári járásba autóval utaznom, mert a vonat és az ottani taxi költségek együtt is töredékére jöttek ki annak a költségnek, amit  a saját autóm használata jelentett volna.

 Fontosnak tartod a marketinget a "zöld TAXI"-nál?

 Mindennél fontosabb a JÓ marketing, de ez, mármint hogy a marketinged igazán jó legyen, nem egyszerű. Profi szakemberekkel kell dolgoznod. Minden mindenre hatással van, és van aminek a "beérése akár hónapokat is igénybe vesz. Fontos, hogy minden platformon elérhetők legyünk. Igaz ez a Facebook mellett a Google Cégemen át számos közösségi média platformig. Mi magunk jelentős költségeket áldozunk az online marketing mellett az offline marketingre is. Véleményünk szerint egy jól felépített brand marketing (pl: logó, egységes arculat és megjelenés, megfelelő PR kiadványok) nélkül ma egyetlen egy cégem sem tud kitünni a versenytársak közül. A zöld TAXI - Mosonmagyaróvár  szakemberekkel konzultál, kiértékeli a múltat, figyeli a jelent és előkészíti a jövőt.

 A legnagyobb marketing erő tapasztalatunk szerint: Az utasaink is figyelnek ránk, ahogy mi is rájuk. Hatással vagyunk egymásra.



Szerző végszó

Aki Mosonmagyaróváron jár, annak ajánlom Attiláék cégét tiszta szívvel. Komfortos járművek, udvarias sofőrők és emberi bánásmod. Véleményem szerint az általuk képviselt brand marketinget tanítani kellene a marketinges iskolákban.

Zöld Taxi Mosonmagyaróvár
telefonszám: +36-20-37-37-377, +36-96-200-200


2021. október 26., kedd

Brand körkép: Dorkász Szolgálat Alapítvány

Mostani írásomban egy olyan alapítványt mutatok be, akik nagyon közel kerültek a szívemhez. Emberségből nálam jelesre vizsgázott ez a csapat. 



Dorkász Szolgálat Alapítvány – megváltozott életekért

Kék vödör, diakónia, börtönmisszió, jótékonytér, táborok, tanszergyűjtés, önkéntesség és sorolhatnám tovább. Ismerősen hangzanak? Most bemutatom neked a Dorkász Alapítványt, ami már 30 éve ezekkel a tevékenységekkel segíti a rászoruló családokat, időseket és börtönviselteket.


1. Hogyan és mikor alapították?

A Dorkászt 1956-ben egy holland kisfiú álmodta meg, aki látta a kommunista elnyomást a magyarokon és megígérte, hogy segíteni fog rajtuk, ha felnő. Ezt az embert Dirk Jan Groot-nak hívták, aki 1991-ben megalapította a Dorkász Szolgálat Alapítványt. A magyarországi szervezet 2016-tól függetlenedett a hollandiai anyaszervezettől, akivel azóta is jó kapcsolatot ápol. Ez a 30 év alatt rengeteg szegény családnak és idősnek segítettek ruhával, élelmiszerrel, tisztítószerrel és tanszerrel.

2. Kiket támogatnak és hogyan?

Rászoruló családokhoz és idősekhez jutattnak el adományokat, amik megkönnyítik a hátrányos helyzetű emberek mindennapjait. Nehéz körülmények közül érkezett gyermekeknek tartanak művészetterápiás táborokat, ezzel elősegítve a mentális fejlődésüket. Másik fő terület a diakónia, ahol gyülekezetekkel partneri kapcsolatban támogatnak közel 35 településen lakó szegényeket. Képzéseikkel ezeknek az embereknek a fejlődését és önállósodását szeretnék elérni. A börtönökben végzett szolgálatuk során, sok büntetését töltő tinédzsernek mutatják meg, hogy lehet máshogy is élni, van más út. Létrehoztak egy Börtönmissziós Hálózatot is, ahol gyülekezetekkel azon dolgoznak, hogy a börtönből szabadult fiataloknak megfelelő közösséget biztosítsanak a gyülekezetekben és ezáltal megakadályozzák, hogy visszatérjenek a korábbi rossz életvitelükhöz.

                       

3. Te hogyan segíthetsz?

A Dorkásznál több lehetőséged is van, hogy segíts a rászorulóknak. Ez lehet anyagi vagy tárgyi támogatás, vásárlás (Kék vödör webshop, JótékonyTér webáruház ), önkéntesség vagy segíthetsz az időddel vagy tehetségeddel is. Most ezeket a lehetőségeket kicsit bővebben kifejtem.

Első a mindenki által közismert adakozási forma az anyagi támogatás, viszont náluk kiválaszthatod, hogy melyik szolgálati területüket szeretnéd támogatni a pénzeddel. Az időseket, családokat, börtönmissziót, a táborokat, a diakóniát, vagy a Kék vödröt.

Ha már itt tartunk akkor mi is az a Kék vödör? Nem tévedsz egy kék színű vödörről van szó, de ez a vödör különleges. Elsősorban azért, mert tartós élelmiszerekkel van tele, amit a rászoruló idősek és családok kapnak. Másrészt pedig, mert ez nem csak egy szimpla Kék vödör, hanem több funkciója is van. Például, hogy akik megkapják, azoknak hasznos a vízhordásra. Miért kell vizet hordaniuk? Neked ez fura lehet, de sokaknak nincsen bevezetve a víz a házukba, így mindennap a kútról hordják a vizet, amire a Kék vödör pontosan megfelel. Másik hasznos funkciója, hogy élelmiszereket lehet benne tárolni, ahol mondjuk nincsen konyha szekrény, ott ez nagyon hasznos az egerek ellen. Emellett akár egy kis széknek is elmegy. Ugye nem is gondoltad, hogy ennyi mindenre jó? Az elmúlt időszak nehézségei miatt nem tudtak közvetlenül gyűjteni élelmiszereket, ezért létrehoztak egy Kék vödör webshopot, ahol már néhány gombnyomással meg lehet tölteni egy Kék vödröt.

A következő adakozási lehetőség, elég rendhagyó. Nemrégiben létrehoztak egy Jótékony piacteret, ahol használt, vagy új de jó állapotú dolgokat vehetsz és az ezekből befolyt összeg egésze a projektjeikre fordul. Te választhatod ki, hogy pontosan melyik célcsoportot támogatod. Jót vehetsz és ezzel jót tehetsz! ;) Emellett ha neked van olyan cuccod, ami jó állapotú és neked nincs rá szükséged vagy már meguntad, akkor a JótékonyTéren szívesen fogadják!


 

Még egy másik hagyományos támogatási lehetőséged van az önkéntesség. Több területen is várják kipróbálhatod magad. Lehet ez adományszortírozás, élelmiszercsomagok összeállítása, beteglátogatás, család és időslátogatás. Mindemellett felfedezheted, hogy melyik a te területed és ha valamihez tehetséged van, akkor más területeken is segítheted az alapítvány működését. Minden segítség számít!

Web: https://www.dorkasz.hu/
Telefonszám: +36 52 441 119




2021. szeptember 28., kedd

Brand marketing: PosterShop.hu


Brand marketing: PosterShop.hu

A múlt hónapban akadt egy kis gondom. Az egyik barátomnak volt a születésnapja és teljesen kiment az időpont a fejemből. Körülbelül egy héttel az ünnepség előtt jutott eszembe, hogy ajándékot még nem vettem. Nem szeretek klasszikus sablon ajándékot adni, ezért törekszem mindig egyedi meglepetésre. Most egy fényképes ajándékra gondoltam. A barátom feleségétől kértem egy jó minőségű fotót, ami a szívüknek kedves és ebből készült el a 40*60 centiméteres vászonkép. Nagy köszönet érte a PosterShop munkatársainak, mert ígéretükhöz híven egy napon belül nálam volt a kép a megrendeléstől számítva. A vászonkép minősége kiváló volt és árban is a megfizethető kategóriába tartozott. Mikor az ajándékot átadtam, a barátom igazán meglepődött, láttam rajta, hogy tényleg lenyűgözte. Egy héttel később levelet írtam a PosterShop vezetőjének, Timmer Lászlónak és egy rövid interjút készítettem vele. Ennek a kivonatát olvashatjátok az elkövetkezendő sorokban.
  
                   

Milyen céllal hívtátok életre a PosterShop.hu nevezetű oldalt?


Mi eredetileg fotózással foglalkozunk és van Debrecenben egy fotó laboratóriumunk. 2006 –ban úgy határoztunk, hogy szeretnénk a fotós szolgáltatásainkat bővíteni. Megnéztük, hogy mire van igazán kereslet a piacon. A kutatásaink alapján azt a következtetést vontuk le, hogy a nagyméretű fotók, poszterek, mozaik poszterek nyomtatása mellett egyre nagyobb igény mutatkozik a vászonképekre is. Találtunk egy olyan területet, ami egy nagyon szűk szegmenset szolgál ki, de nem igazán van hazai képviselője. Ez volt a fotófestmény. Ezeket figyelembe véve alakítottuk ki a PosterShop végső termékkínálatát.

Miben tartod a PosterShop.hu vállalkozást igazán erősnek?


Ezt nehéz pontosan meghatározni. Mi arra törekszünk, hogy professzionális szinten kielégítsük azoknak a partnereinknek az igényeit, akik posztert, mozaikképet, vakrámázott vászonképet vagy fotófestményt szeretnének elkészíttetni saját fotókból. A cégnél dolgozó munkatársaim és jómagam is maximalisták vagyunk. Úgy gondoljuk, ha valaki egy fotós szolgáltatást igénybe vesz, az joggal elvárhatja, hogy a részére elkészített termék kiváló minőség legyen. Előnyünk a többiekkel szemben a gyorsaságunk. Nálunk a hétköznap 12. óráig leadott megrendeléseket másnap kézbe kapják a megrendelők Magyarország egész területén.

Milyen szegmensnek szoktátok értékesíteni a szolgáltatásaitokat?


A PosterShop hitvallása, hogy minden szegmens igényeit figyelembe kell venni és ennek megfelelően kell a szolgáltatásokat kialakítani. Nálunk a B2B és a B2C szektor is jelen van a megrendelők között. A B2B szektor (üzleti szektor) képviselői részéről a nagyméretű plakátok és poszterek nyomtatása mellett a vakrámázott vászonképek megrendelését tapasztaljuk. A B2C szektor (magánszemélyek) a klasszikus fotóelőhívások mellett az öntapadós és mozaik poszterek mellett, vászonképeket, fotófestményeket, fotókollázsokat és egyéb fotós ajándékokat (pl: naptár) rendelnek vállalkozásunktól.

Fontosnak tartod a marketinget a PosterShopnál?

Természetesen. Nálunk az egyik legfontosabb marketing, a kezünkből kiadott minőségi munka. Ennek köszönhetően egyre több megrendelésünk érkezik a szájhagyomány útján történő ajánlásokból. Az online marketing területen is folyamatosan figyelemmel kísérjük az aktuális trendeket. Ötlettárunkban ezért is mutatunk be számos fotós szoftvert, trükköt és praktikát, amivel az érdeklődők fotóikat szebbé tudják varázsolni. Mindezek mellett hangsúlyt fektetünk arra, hogy az arculati elemeink a mai kor elvárásának megfeleljenek.

                         

Összegzés

Véleményem szerint, ha ma egy vállalkozás szeretne életben maradni a nyomdai szolgáltatások piacán, akkor annak minőségi munkát kell nyújtania. A PosterShop által képviselt minőség és gyorsaság tökéletesen kiszolgálja a B2B és B2C szektor igényeit. Valószínűleg ez az oka, hogy ez a cég még mindig állja a sarat ebben az erős konkurensekkel teli iparágban.



weboldal: postershop.hu

cím: 4024. Debrecen. Kossuth Lajos u. 9

telefonszám: 06703172358