Szolgáltatások

2021. június 23., szerda

Barand marketing: Csempevarázs

Barand körkép: Csempevarázs

Az idei évben minket is elért a fürdőszoba felújítás. Sajnos egyszer már ezt végig kellett élnem és nem szeretem azt a sok idegeskedést, ami ezzel jár. Fürdőkádat, fugát, burkolatot választani, a szállítást megszervezni és még sorolhatnám. Számomra ez kész rémálom volt az idei évig. Miért változott meg a véleményem? Mikor keresgéltem a neten a fürdőkádakról használható információkat, akkor találkoztam először a Csempevarázs nevű céggel. Hasznos és jó dolgokat olvastam a weben és láttam, hogy fizikai bolttal is rendelkeznek. Nálam szakmai ártalom, hogy mielőtt elmegyek valahova, megnézem a céget a Google Térképen. Az üzlet neve mellett 108 értékelést találtam. A vélemények mind meggyőzőek voltak. Ráadásul a fiók szépen gondozott volt, ami nálam egy plusz pont. Így felkerekedtem kis családommal és elmentünk a jászberényi útra a bemutató üzletbe. Mikor beléptem nagyon kedvesen fogadtak és nem éreztem azt, amit előtte több helyen, hogy mindent el szeretnének nekünk adni. Nézelődtünk és megfogalmaztuk kérdéseinket. Végül egy hölgy segített megválaszolni azokat és számos olyan kiegészítő információt is nyújtott, amivel pénzt, időt tudunk magunknak megspórolni. Az üzletben megvásároltuk a felújításhoz szükséges anyagokat, amit hamarosan ki is szállítottak hozzánk. A fürdőszobánk szép lett és végre először nyugodtan zajlott le minden. Mindezek után visszamentem a boltban és egy rövid interjút készítettem a tulajdonos hölggyel. Most ezt teszem közzé írásomban.
 
                 

Mi motivált téged, hogy elindítsd a Csempevarázs szaküzletet?

Régen imádtam lakberendezéssel foglalkozni. Szerettem a barátaim lakását átformálni. Sajnos többször kerültünk olyan helyzetbe, hogy az elképzeléseinket keresztbe húzták egy fürdőszoba felszereléseket forgalmazó boltba betérve. Sokszor a szakértelem hiánya vagy csak a fásultság miatt, de úgy éreztem az eladókon, hogy csak teher vagyunk számukra. Úgy gondoltam, hogy ez a folyamat sokkal jobban kivitelezhető lenne. Később a boltokba betérve figyeltem az embereket és láttam, hogy mennyire el vannak veszve egy fürdőszoba, konyha vagy egy komplex lakásfelújítás során. Úgy éreztem, hogy sokkal többet lehetne adni a vásárlóknak azzal, ha segítenék a tervezésben, a termékek megismerésében. Egy rövid mérlegelés után arra jutottam, hogy életre hívom a Csempevarázs szaküzletet, ahol olyan szolgáltatást és termékpalettát tudok nyújtani az érdeklődők számára, amelyek segítségével boldogok lesznek. Így született meg a Csempevarázs.


Mi a fő profilja a Csempevarázsnak?

A jászberényi út 29. szám alatt található Csempevarázs fő profilja a burkolatok (járólapok, csempék, falicsempék, mozaik csempék, dekor csempék, padlólapok stb.), fürdőkádak, szaniterek forgalmazása.

Milyen termékpalettával dolgoztok a Csempevarázsnál?

Az általunk kiválasztott termékek egy elég komoly szűrésen mennek át, mielőtt bekerülnek a kínálatba. Figyelünk arra, hogy kizárólag olyan gyártók termékeit forgalmazzuk, ahol a gyártási technológia és a termékek minősége kifogástalan. Mi a kisebb gyártók termékei mellett a nagyobb, erősebb branddel rendelkező gyártók (Pl: Ravak, Grohe,Teka, Wellis, Cersanit, Opoczno, Zalakerámia stb.) termékeit is forgalmazzuk. Így minden egyes célcsoport megtalálja a számítását egy helyen. Volt már olyan vásárlónk, aki úgy gondolta, hogy a pénze az alsó kategóriás termékekre lesz elég, de egy jó tervezéssel a középkategóriás termékek is belefértek a családi költségvetésbe.
       
                   

Szükség van egy vállalkozásnak marketingre?

Erre a válaszom, igen. Úgy gondolom, hogy meg kell találni az arany középutat a pénzszórással járó marketing és az ésszerű marketing között. Nekünk is van egy havi költségkeretünk, amit erre szánunk, mert látjuk, hogy szükség van rá.

Milyen offline marketing eszközöket alkalmaztok a Csempevarázsnál?

Cégünk marketingje a dolgozóink szaktudásából, a vásárlóinkhoz történő hozzáállásból és a fizikai boltunk meglétéből táplálkozik. Úgy gondoljuk, hogy, ha egy érdeklődő megtisztel minket azzal, hogy ellátogat üzletünkbe, akkor segítenünk kell nekünk abban, hogy a legjobb döntést hozza meg a vásárlás során és így elégedetten távozzon. Az elégedett vásárló továbbadja a tapasztalatait ismertségi körében és így újabb emberek ismerhetik meg vállalkozásunkat.

Milyen online marketing eszközöket alkalmaztok a Csempevarázsnál?

Számunkra igazán fontos az offline jelenlét mellett az online térben történő megjelenés is. Jó pár évvel ezelőtt felismertük ezt a tényt és ezért készítettük el a weboldalunkat. Később az új trendek megjelenésével megjelentünk a Facebookon és a lokális marketing terén a Google Térképen is. Úgy gondoljuk, hogy ezeknek az eszközöknek a használatával erősebbek lettünk az online világban.

                   

Összegzés

A Csempevarázsnál tapasztaltak alapján, úgy gondolom, hogy ez a vállalkozás tökéletes egyensúlyt talált az offline és online marketinges eszközök területén. A termékpalettájukat úgy alakították ki, hogy minden egyes szegmenst kiszolgálnak a szaniterek, fürdőkádak, burkolatok terén. A fizikai boltba belépve a dolgozók szaktudása és az emberekhez történő hozzáállásuk biztosítja, hogy a Csempevarázsnak még hosszú távon helye lesz a burkolatok és szaniterek világában. Annak, akinek fontos a minőség és a profi szakmai segítség egy felújításhoz, annak szívből ajánlom a céget.

Csempevarázs

Cím: 1106. Budapest jászberényi út 29

Telefonszám: 06 70 314 54 13

Weboldal: http://csempevarazs.hu/

Email cím: info@csempevarazs.hu







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése