Szolgáltatások

2024. január 9., kedd

A kisvállalkozások nyomdaipari marketing eszközei

 Kisvállalkozások nyomdaipari marketing eszközei

A kisvállalkozásoknak kiemelt fontossággal kell fordulniuk a hatékony marketing eszközök felé, hogy kitűnjenek a versenytársuktől és vonzzák az ügyfeleket. A nyomdaipari eszközök kreatív és személyre szabott módon segíthetnek ebben. Az alábbiakban bemutatom, milyen nyomdaipari marketing eszközöket érdemes számításba venni a kisvállalkozásoknak.



1. Szórólapok és prospektusok

A hagyományos szórólapok és prospektusok még mindig hatékony módjai a vállalkozás bemutatásának és az ajánlatok megismertetésének. Színes, vonzó grafikákkal és rövid, lényegre törő szövegekkel hozhatják közelebb az ügyfeleket a termékekhez vagy szolgáltatásokhoz.

2. Egyedi naptárak és jegyzetfüzetek

Az egyedi naptárak és jegyzetfüzetek kiváló módot nyújtanak a vállalkozás brandjének népszerűsítésére. A logó és a vállalkozás egyedi színei az év minden napján a potenciális ügyfelek előtt lehetnek.

3. Matricák és címkék

Matricák és címkék segítségével a kisvállalkozások személyre szabhatják a termékeik csomagolását, kiemelve azokat a polcokon. Egyedi matricák készítése a márka felismerhetőségét növelheti.

4. Közösségi média grafikák

A közösségi média ma már alapvető része a marketing stratégiáknak. A nyomdaipari eszközök segítségével készített egyedi grafikák, poszterek és hirdetések növelhetik a közösségi média jelenlétet és követői körét.

5. Roll-Up Banner és kiállítási standok

Kiállításokon és eseményeken való részvétel során a roll-up bannerek és kiállítási standok szembetűnő módon mutathatják be a vállalkozás termékeit vagy szolgáltatásait. Ez ideális módja annak, hogy személyes kapcsolatba lépjünk potenciális ügyfelekkel.

6. Egyedi feliratok és pólók

Az egyedi feliratokkal ellátott pólók nemcsak a vállalkozás alkalmazottainak adhatnak egységes megjelenést, hanem a vásárlóknak is lehetőséget adnak a márkahűség kifejezésére.

7. Nyomtatott hírlevelek és katalógusok

A hagyományos hírlevelek és katalógusok továbbra is hatékony módjai a vállalkozás legfrissebb híreinek és termékeinek megismertetésére. Nyomtatott formában a vevők könnyen áttekintik a vállalkozás teljes kínálatát.

8. Egyedi ajándéktárgyak

Az egyedi ajándéktárgyak, mint például bögrék, tollak vagy kulcstartók, lehetnek remek módjai annak, hogy a vállalkozás neve mindennapi használatban legyen. Ezek a tárgyak nemcsak praktikusak, hanem emlékeztetőként is szolgálnak az ügyfelek számára a vállalkozásról.

9. Környezetbarát nyomdai termékek

A környezettudatosság egyre fontosabb szempont a vásárlók körében. Környezetbarát nyomdai termékek, mint például újrahasznosítható papírok vagy vízbázisú festékek, nemcsak a környezetvédelem iránti elkötelezettséget mutatják be, hanem vonzóbbá is tehetik a vállalkozást az ügyfelek szemében.

10. QR kódok és interaktív nyomtatott anyagok

A QR kódok bevezetése a nyomtatott anyagokban lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy könnyen elérjenek további információkat, akár online vásárlásról, akciókról vagy termékek részleteiről van szó. Az interaktív nyomtatott anyagok növelik az élményt és ösztönzik az ügyfeleket az elköteleződésre.

Zárógondolat

A kisvállalkozásoknak érdemes befektetniük a nyomdaipari marketing eszközökbe, mivel ezek segíthetnek a brandépítésben, a potenciális ügyfelek megszerzésében és a vállalkozás sikerességének növelésében. Az egyedi és kreatív megközelítések segíthetnek abban, hogy a vállalkozás kitűnjön a tömegből és emlékezetessé váljon az ügyfelek számára.

2023. augusztus 1., kedd

Marketing körkép: HS Elektro Kft.

 

Interjú Hegedűs Csabával a HS Elektro tulajdonosával

 Mikor indítottad el a villamosipari cégedet?

A vállalkozás 2015-ben indult, kezdetben még egyéni vállalkozásként. A cég nem mondható öreg rókának, de a szakértelmünk és a gyakorlatunk már jóval korábban útjára indult. Nagyon sok projekt áll mögöttünk, amin megedződtünk.



 Mi az, ami különleges a cégedben?

Első körben a saját szakember gárdát mondanám, akik lelkes, fiatalos csapatot és jó közösséget alkotnak. Jobban oda lehet figyelni a minőségre, mivel a cég alkalmazottai. Az alvállalkozó munkájára nyilván az ember nem tudna teljes körű minőséget garantálni.

Másik talán a rugalmasság. Az a tapasztalat, hogy a mai világban, mintha minden begyorsult volna. Sokszor változnak a körülmények, és nagy rugalmasságra van szükség a kivitelezések során is. Ezért úgy látom, hogy a minőség mellé alkalmazkodó képesség, kreativitás és elhivatottság is kell. Az elhivatottság visz előre minket. Meg akarjuk mutatni, hogy a fiatalos lendületnek nincsenek határai. Képesek vagyunk színvonalas szolgáltatást nyújtani, legalább annyira, mint a 20-30 éves cégek. Sőt!

 Milyen szolgáltatást végez a cég pontosan?

 Fő tevékenység a villamosipari kivitelezés, amelyet generálkivitelező partnerekkel együttműködve végzünk. Ezen kívül a villanyszerelés, családi házak számára történő épületvillamosság is fő csapásirány. Emellett fontos terület még a regisztrált villanyszerelői tevékenység, és a napelemes rendszerek tervezése és beépítése. A szolgáltatásainkhoz tartozik az érintésvédelmi felülvizsgálat, azaz a villamos biztonsági felülvizsgálat is.

 A villanyszerelés területén fontosak a jogosultságok. A HS-Elektronak, az alapvetőkön túl, milyen további tevékenységre van jogosultsága?

  • Épületek, intézmények villamos biztonságtechnikai felülvizsgálata
  • Érintésvédelmi és szabványossági felülvizsgálatok, villámvédelmi szabványossági felülvizsgálatok
  • A feltárt hiányosságok jegyzőkönyvi dokumentációja. Igény esetén javítása.

Az érintésvédelmi felülvizsgálatra mikor van szükség?

Az érintésvédelmi felülvizsgálat új elnevezése a villamos biztonsági felülvizsgálat, amelyre akkor kötelező, ha új berendezés kerül beüzemelésre, illetve a villamos kivitelezés létesítése, bővítése esetleg átalakítása során. Általánosan elmondható, hogy két fontos dolog miatt elengedhetetlen. Az egyik a balesetvédelem, hogy a cég minden dolgozója biztonságban tudjon munkát végezni. A másik pedig a bírságok elkerülése.
Az ellenőrzések alkalmával ugyanis elkerülhető a bírság, abban az esetben, ha fel tudja mutatni a cég az érintésvédelmi felülvizsgálat tényét igazoló dokumentumot.

 Mi jellemzi a cég covid utáni időszakát?

Egyik probléma, hogy sok tervezett beruházás elmarad mind az állami, mind pedig a magán szektorban. Persze ennek megvan az érthető, valós oka, de több ponton is negatívan hat az építőiparra.

 Hogy élte meg a cég a napelemes rendszerek területén történt változásokat?

A válság miatt sok építkezés elmaradt vagy abbamaradt. Egyedül az energiahatékonysági fejlesztések azok, amelyeket sokan választották, mint hosszú távú befektetést. Ilyen volt az év első felében a napenergia rendszerek létesítése, ami minden eddiginél rövidebb megtérülési időt jelentett. Rengeteg megkeresés érkezett be hozzánk. Több alapanyag hiánycikk is lett rövid időn belül. Aztán jött a hidegzuhany, amikor október végén új fejezet nyílt a napelemes rendszerek világában, az ominózus kormányrendelet megjelenésekor. Sajnos emiatt sok érdeklődőből nem lett végül megrendelő. De ennek ellenére azért továbbra is vannak napelemes kivitelezések, hiszen a szigetüzemű napelemes rendszerek megoldást jelenthetnek.

 Milyen projekten dolgozik a HS-elektro csapata mostanában?

Több nagyobb projektünk futott ki az elmúlt időszakban. Volt köztük társasház, hotel, sportlétesítmény vagy éppen autópálya villámvédelem. Ezen kívül aktuális volt néhány fontos érintésvédelmi felülvizsgálat, amit a Dél-dunántúlon több intézménynek is elvégeztünk. Az elmúlt időszakban még kiemelt figyelmet kapott az is, hogy regisztrált villanyszerelőként a H tarifa bekötésében is támogatni tudjuk a vevőinket. Ezzel is egy kicsit hozzájárulva a lakossági energia költségek csökkentéséhez.

 Lokalitás

A HS-Elektro mohácsi székhellyel rendelkezik.  A magánszemélyek felé történő villanyszerelés Baranya és Tolna megyében elérhető. Az ipari villanyszerelést országosan végezzük.

Akit bővebben érdekel a szolgáltatás, az a weboldalon további információkat találhat: www.hselektrokft.hu

2023. május 20., szombat

Brand marketing: Nowastehome környezettudatos webshop


Mindig is kerestem az egyedi értékeket a világban. Szeretem a műanyagmentes megoldásokat, hiszen annyi szemét van már körülöttünk, hogy lassan felemészti az emberiséget. Így találtam rá a Nowastehome weboldalára. Számtalan érdekességet tudtam meg az oldal blogjából. Ezek után gondoltam, hogy készítek Bózvári Eszterrel egy interjút ebbe a blogba.



Eszter, honnan ered a környezetvédelem iránti elköteleződés és az ötlet, hogy egy ilyen online boltot létrehozz?

Azt hiszem kiskorom legelső erdei kirándulása egy életre kijelölte a pályámat. Sose felejtem el, milyenek voltak a hangok, a fények, az illatok. A mai napig feltölt energiával és megtisztítja a gondolataimat egy-egy ilyen séta. Akkoriban elvétve sem láttunk szemetet az erdőkben, mindenki nagyon vigyázott a tisztaságra. Aztán megjelentek az “olcsó, eldobható, egyszer használatos“ tömegcikkek és elindultunk lefelé a lejtőn.

Szerencsésnek mondhatom magamat, hogy nemcsak az internet berobbanását és elterjedését élhettem meg, hanem azt is, ahogy beüt a környezetvédelem, bár sajnos inkább már klímaszorongás formájában.

Idővel egyre magasabb és magasabb szinten tanultam ennek a tudományos hátterét; a műszaki, biológiai-kémiai és jogi vonatkozásokat és folyamatosan falakba ütköztem. Egyszerűen nem akartam elhinni, hogy nemcsak a vállalatok és cégek, de még a hétköznapi emberek is egy nyűgként élik meg, sőt egyenesen fejlődésük gátjának tartják magát a KÖRNYEZETVÉDELMET. Bevallom ott is akartam hagyni a szakmát...

Az elmúlt 10 év drasztikus változást hozott. Megjelentek olyan termékek, amelyek környezettudatos technológiával és anyagokból készültek és megérkezett hozzá a szemléletmód is, hogy ezek megvásárlásával támogathatjuk a cégek, ilyen irányú törekvéseit. Ha növekszik ezekre a kereslet, mert hiszen megvásárolják őket az emberek, akkor egyre több cég fog ilyen termékeket gyártani, így növekszik a piacon található környezettudatos termékek száma.

Éppen itt tartunk mos! Ez a folyamat elhozta számunkra is a pozitív változást, mert szinte már bárhol tudunk bio, öko vagy környezetbarát árut vásárolni egyre kedvezőbb áron.

A webshopom egy szerelem project. Folyamatosan pásztázom a világot és próbálok olyan fejlesztéseket beemelni a termékeim közé, amelyeket én magam is szívesen használok és látom bennük a törekvést egy jobb világra.

A tapasztalataimat és ötleteimet pedig örömmel osztom meg cikkek formájában a blogomon (https://nowastehome.hu/hirek-1), hátha más is kedvet kap a kipróbálásukhoz.

 


Miért éppen Nowastehome és miért nem Zerowastehome a webshop elnevezése?

Szerintem manapság még nem megoldható egy zero waste háztartás vagy életmód, bármilyen ideális is lenne. Gondoljunk csak egy nagybevásárlásra, szinte képtelenség élelmiszer csomagolás nélkül hazamenni. A No Waste szemlélet, és az, hogy a lehető legkevesebb hulladék termelésével próbáljunk meg élni az életünket, számomra már sokkal szimpatikusabb és kivitelezhetőbb.

Tarthatunk a táskánkban, a kocsinkban egy újra és újra felhasználható bevásárlótáskát, mint a kedvenc szőtt, pamut cekkerem, tehetjük a munkahelyi/iskolai ebédünket fém ételhordóba, borotválkozhatunk biztonsági borotvával, aminél csak a pengét kell lecserélni  és vásárolhatunk fenntartható, újrahasznosított ajándékokat és meglepődve fogjuk tapasztalni, hogy mennyire nagyon lehet ezeket a dolgokat szeretni!

 Mik a legkedveltebb termékek? Mit vesznek leginkább a vásárlók?

Teljesen változó, mondhatnám, hogy évszaktól függ. Tavasszal a házi kertészkedés eszközeit és a vetőmagokat keresik, nyáron a víztisztítók és kulacsok, valamint a kemping felszerelések fogynak nagyon. Ősszel a környezetet kevésbé terhelő mosó- és tisztítószerek, a karácsony közeledtével pedig az ajándékok a legkeresettebbek.

 


Miben látod még a fejlődési lehetőséget a környezettudatosság tekintetében?

A klímavédelem egy nagyon új és jó irány, amit szeretnék én is támogatni, azzal, hogy ingyenesen, online elérhetővé teszek nagyon sok anyagot, amit ebben a témában készítek.

Első ilyen cikkem, mely a “Hogyan rendezd be az otthonod, hogy klímabiztos legyen?” címen jelent meg és mindenki számára elérhető a …............. weboldalon, amelyet sok ilyen követ még, terveim szerint.

Záró gondolat 

Aki komolyan gondolja, hogy szeretne tudatosan vigyázni a saját környezetére, annak szívből ajánlom Eszter weboldalát. Környezettudatos és marketinges szempontból is egyedülálló, amit Ő végez.