Szolgáltatások

2021. szeptember 28., kedd

Brand marketing: PosterShop.hu


Brand marketing: PosterShop.hu

A múlt hónapban akadt egy kis gondom. Az egyik barátomnak volt a születésnapja és teljesen kiment az időpont a fejemből. Körülbelül egy héttel az ünnepség előtt jutott eszembe, hogy ajándékot még nem vettem. Nem szeretek klasszikus sablon ajándékot adni, ezért törekszem mindig egyedi meglepetésre. Most egy fényképes ajándékra gondoltam. A barátom feleségétől kértem egy jó minőségű fotót, ami a szívüknek kedves és ebből készült el a 40*60 centiméteres vászonkép. Nagy köszönet érte a PosterShop munkatársainak, mert ígéretükhöz híven egy napon belül nálam volt a kép a megrendeléstől számítva. A vászonkép minősége kiváló volt és árban is a megfizethető kategóriába tartozott. Mikor az ajándékot átadtam, a barátom igazán meglepődött, láttam rajta, hogy tényleg lenyűgözte. Egy héttel később levelet írtam a PosterShop vezetőjének, Timmer Lászlónak és egy rövid interjút készítettem vele. Ennek a kivonatát olvashatjátok az elkövetkezendő sorokban.
  
                   

Milyen céllal hívtátok életre a PosterShop.hu nevezetű oldalt?


Mi eredetileg fotózással foglalkozunk és van Debrecenben egy fotó laboratóriumunk. 2006 –ban úgy határoztunk, hogy szeretnénk a fotós szolgáltatásainkat bővíteni. Megnéztük, hogy mire van igazán kereslet a piacon. A kutatásaink alapján azt a következtetést vontuk le, hogy a nagyméretű fotók, poszterek, mozaik poszterek nyomtatása mellett egyre nagyobb igény mutatkozik a vászonképekre is. Találtunk egy olyan területet, ami egy nagyon szűk szegmenset szolgál ki, de nem igazán van hazai képviselője. Ez volt a fotófestmény. Ezeket figyelembe véve alakítottuk ki a PosterShop végső termékkínálatát.

Miben tartod a PosterShop.hu vállalkozást igazán erősnek?


Ezt nehéz pontosan meghatározni. Mi arra törekszünk, hogy professzionális szinten kielégítsük azoknak a partnereinknek az igényeit, akik posztert, mozaikképet, vakrámázott vászonképet vagy fotófestményt szeretnének elkészíttetni saját fotókból. A cégnél dolgozó munkatársaim és jómagam is maximalisták vagyunk. Úgy gondoljuk, ha valaki egy fotós szolgáltatást igénybe vesz, az joggal elvárhatja, hogy a részére elkészített termék kiváló minőség legyen. Előnyünk a többiekkel szemben a gyorsaságunk. Nálunk a hétköznap 12. óráig leadott megrendeléseket másnap kézbe kapják a megrendelők Magyarország egész területén.

Milyen szegmensnek szoktátok értékesíteni a szolgáltatásaitokat?


A PosterShop hitvallása, hogy minden szegmens igényeit figyelembe kell venni és ennek megfelelően kell a szolgáltatásokat kialakítani. Nálunk a B2B és a B2C szektor is jelen van a megrendelők között. A B2B szektor (üzleti szektor) képviselői részéről a nagyméretű plakátok és poszterek nyomtatása mellett a vakrámázott vászonképek megrendelését tapasztaljuk. A B2C szektor (magánszemélyek) a klasszikus fotóelőhívások mellett az öntapadós és mozaik poszterek mellett, vászonképeket, fotófestményeket, fotókollázsokat és egyéb fotós ajándékokat (pl: naptár) rendelnek vállalkozásunktól.

Fontosnak tartod a marketinget a PosterShopnál?

Természetesen. Nálunk az egyik legfontosabb marketing, a kezünkből kiadott minőségi munka. Ennek köszönhetően egyre több megrendelésünk érkezik a szájhagyomány útján történő ajánlásokból. Az online marketing területen is folyamatosan figyelemmel kísérjük az aktuális trendeket. Ötlettárunkban ezért is mutatunk be számos fotós szoftvert, trükköt és praktikát, amivel az érdeklődők fotóikat szebbé tudják varázsolni. Mindezek mellett hangsúlyt fektetünk arra, hogy az arculati elemeink a mai kor elvárásának megfeleljenek.

                         

Összegzés

Véleményem szerint, ha ma egy vállalkozás szeretne életben maradni a nyomdai szolgáltatások piacán, akkor annak minőségi munkát kell nyújtania. A PosterShop által képviselt minőség és gyorsaság tökéletesen kiszolgálja a B2B és B2C szektor igényeit. Valószínűleg ez az oka, hogy ez a cég még mindig állja a sarat ebben az erős konkurensekkel teli iparágban.



weboldal: postershop.hu

cím: 4024. Debrecen. Kossuth Lajos u. 9

telefonszám: 06703172358




2021. szeptember 20., hétfő

Brandkörkép: Jótékonytér webáruház

JótékonyTér, a használt holmik webáruháza

Az elmúlt napokban egy olyan emberközpontú szolgáltatásra bukkantam az interneten, amivel még nem találkoztam. Ezért írtam egy levelet a vezetőségnek, hogy írják meg pontosan miről is szól a JóTékonytér webáruház. Most az ő történetüket ismerhetitek meg egy ott dolgozó munkatársuk szemszögéből.


Rohanó és énközpontú világunkban a mai napig még mindig meg tud lepni, hogy vannak emberek akiknek nem feltétlenül csak a saját életük és boldogságuk a legfontosabb. Sokuknak néha a megélhetésük és anyagi helyzetük is gondot okoz, mégis szívügyüknek érzik hogy segítsenek másoknak. Ilyen a Dorkász Szolgálat is. Én is közéjük tartozom és megelégedéssel tölt el hogy egy olyan csapathoz tartozom, akik életcélnak tekintik a szegénység megszüntetésének kérdését.


Ez ihlette a JótékonyTeret, amit szeretnék most bemutatni neked is!

1. Milyen motíváció ihlette a JótékonyTeret?

Gyerekkoromban úgy tanították, addig nyújtózkodj amíg a takaród ér. Ez így igaz! De mi van akkor ha idővel többet szeretnél és toldasz egy kicsit a takaródhoz? És megint egy kicsit….és újra. Ugye hogy működik? Nos, így keletkezett a JótékonyTér  webáruház is!

2. Mi is a JótékonyTér fő profilja?

A Dorkász Szolgálat fő profilja a szegények segítése adományok formájában. Amikor a vírushelyzet több akadályt gördített elénk, megkellett találnunk az utat ahhoz hogy a munkánkat tovább végezhessük. A megoldást az online világ jelentette. Az adományokat az internet segítségével kezdtük el gyűjteni. A pénzadományokból amelyeket a vevőink vásárlásának köszönhetően napról napra gyűjtünk, segíteni tudjuk a rászorulókat élelmiszerrel, ruhákkal, cipőkkel, tisztálkodószerekkel, tanszerrel, de még táborozással és a börtönprojekttel is. Hogy ki melyiket szeretné támogatni azt természetesen ő dönti el.

3. A JT rendszer

A rendszer amin a JótékonyTér alapszik roppant egyszerű:

Ha felajánló vagy:
Ha megunt, kinőtt vagy feleslegessé vált holmid van, ami még új vagy újszerű és úgy gondolod másnak még hasznára válhat, keress meg minket! Debrecen különböző pontjain vannak gyűjtőhelyeink, de bizonyos esetekben a szállításban is tudunk segíteni neked. Az általad felajánlott termék ( ha valóban jó állapotú ) felkerül a webshopba, ezzel lehetőség nyílik rá hogy megvásárolhassa olyan személy, aki a termék árát adománynak szánja.

Ha vásárló vagy:
Lehetőséged van akár egyedi, jó minőségű holmikra szert tenni és nem kell érte annyit fizetned mint az üzletekben. Sőt! Vásárlásoddal segíthetsz egy rászorulón és te döntöd el hogy milyen formában.

4. Milyen termékek találhatók a JótékonyTéren?

Termékpalettánk egyre széleskörűbb. Használt és új holmik közül választhatsz.
A ruházati cikkek mellett megtalálhatóak játékok, sportszerek, könyvek, kiegészítők, kertészeti termékek, babaholmik, és sok más olyan termék ami otthonunkban hasznos lehet. A JótékonyTér lényegében egy online piactér. Ha esetleg probléma merül fel a megvásárolt termékkel, természetesen visszavásároljuk tőled!


5. Fontos e számunkra a marketing?

Mint minden vállalkozásnak, így természetesen nekünk is fontos hogy minél több ember megismerjen minket és hivatásunkat. Valamint szeretnénk azt is, hogy mindenki számára adott legyen egy olyan lehetőség amely által nemcsak másokon, de önmagán is segíthet. Nálunk a termékeket a bolti ár töredékéért megkaphatod. Miért ne élnél a lehetőséggel ha közben még ezzel másnak is segíthetsz?

Összességében tehát a JótékonyTér kapcsolatot teremt adományozó és rászoruló között és lehetőséget biztosít mindazok számára akik vásárlásukkal nem a multi cégeket, hanem egy rászoruló gyermeket, családot vagy egy idős embert szeretnének támogatni!

Élj tudatosan, vásárolj okosan!

Vezendi Anett


JótékonyTér Webáruház: https://www.jotekonyter.hu/

Telefonszám: 0630 587 50 70


2021. július 8., csütörtök

Brand marketing: Salgó Polc Kft.

Brand körkép: Salgó Polc Kft.


Közel 30 éve lakom társasházban. Az évek során látom, hogy egyre több minden halmozódik fel a lakásban (gyermekruhától kezdve a könyveken át a konyhai felszerelésig). Egyre nagyobb a zsúfoltság, amit mindenki próbál újabb bútorokkal eltüntetni. Mikor eljut oda az ember, hogy nem tudja hova pakolni a dolgait, akkor felüdülés a társasház pincéjébe egy helyiséget bérelni. Itt kezdődnek a problémák. A földre nem szívesen teszi senki sem a használati tárgyait. Ilyenkor érdemes raklapot vagy egy polcrendszert beépíteni a holmik tárolására. Jómagam is így tettem. Beírtam a Google keresőbe, hogy Salgó polc és kiválasztottam az egyik barkácsáruház kínálatában szereplő terméket. Hazahoztam, összeszereltem és rátettem az egyik rollerünket és néhány ruhás dobozt. Néhány nap múlva lementem és szomorúan tapasztaltam, hogy kidobott pénz volt a polcrendszer, mert a kis súly alatt eldeformálódott és az egészet dobhattam ki a szemétbe. Nem volt polcrendszerem és – 14000 forinttal voltam szegényebb. Ezek után el kezdtem keresgélni a neten. Végig olvastam legalább 10 weboldalt, mire egy helyen megtaláltam számos olyan információt, aminek a segítségével kialakult a fejemben egy kép, hogy mit is szeretnék a pincébe. Ezek után már tudatosan kerestem fel három cég weboldalát, akik számomra szimpatikusak voltak. Végül a Salgó Polc Kft. weboldala mellett döntöttem, mert az itteni Salgó polc kalkulátor segítségével simán meg tudtam tervezni a polcrendszert a pincébe. A megrendelés után egyeztettem a tulajdonossal és ezt követően a termék megérkezett és össze is állítottam. Miért döntöttem a Szél Péter által vezetett cég mellett? Mikor a weboldalakat olvastam, itt éreztem azt, hogy van mögötte szakmai tudás. Olyan speciális információkkal is találkoztam az oldalon, amit máshol nem igazán találtam meg. Mikor a teljes projekt lezajlott, felhívtam az ügyvezető urat, hogy egy rövid interjút készítsek vele. Íme, a beszélgetésünk rövid kivonata.
 


                               
 Mi inspirált téged a Salgó Polc Kft. életre hívásában?
Közel 30 év gyakorlattal a hátam mögött számos polcrendszert, pódium és galéria rendszert, vitrin rendszert terveztem kisebb nagyobb vállalkozásoknak, állami szervezeteknek, múzeumoknak egyaránt. Mindig az a cél hajtott, hogy minél magasabb szinten szolgáljam ki a megrendelőkben felmerült igényeket a tárolás területén. Mivel én nem szeretem a silány minőséget, ezért kifejezetten olyan polcelemeket szerettem volna használni a projektek során, amelyek még évek múlva is bírják a terhelést. A Salgó polcok és a belőle építhető fém állványrendszerek pontosan ilyenek. Ennek kapcsán fogalmazódott meg bennem a Salgó Polc Kft. megalapítása.

Mi a Salgó Polc Kft. fő profilja?

A Salgó Polc Kft. két réteget szolgál ki. Egyszer a mindennapi fogyasztót (B2C szektor), másodszor az ipari felhasználókat (B2B szektor). A fő profil minden esetben a Salgó elemekből építhető polcrendszerek. A magánszemélyek részére általában a néhány mezőből álló polcok értékesítése történik spájzba, garázsba, műhelybe, pincébe és még sorolhatnám. Az ipari felhasználásban már a raktártechnika kerül előtérbe, ahol is számos elemmel egészül ki a Salgó rendszer. Itt már megjelenik a raktári állványrendszerek mellett a kézi és elektromos gördíthető állványrendszerek tervezése és építése is. A szolgáltatási paletta az évek során folyamatosan bővült, aminek az eredménye, hogy napjainkra már galériákat, pódiumokat is tervezünk, készítünk csarnokokba, raktárakba, múzeumokba egyaránt.

Szükségesnek tartod a marketinget a cégedben?

Régen, mikor én még a pályámat kezdtem a szájhagyomány útján történő ajánlás mellet a személyes értékesítés volt a leghatékonyabb marketing eszköz. A technológia fejlődésével az internet a lakosság részévé vált. Aki ezt nem ismerte fel időben, annak a profitja folyamatosan csökkent. Jómagam úgy gondoltam, hogy a személyes megkeresés mellé fontos az online marketing eszközrendszerét felépíteni. Így jött létre a salgopolcrendszer.hu nevezetű weboldalunk, ahol az érdeklődők a szükséges információk mellett a polctervező programunk segítségével összeállíthatják saját rendszerüket és rögtön meg is rendelhetik a szükséges elemeket.
 
                            

Mit gondolsz a „nem valódi Salgó Polcokról”?

Nekem nem tisztem eldönteni, hogy melyik gyártó milyen termékkel próbálja kiszolgálni a vevői igényeket. Ezt minden esetben a vevőre bízom. Mint, ahogy a te esetedben is történt, idővel az általad vásárolt Salgó Polc utánzat elhajlott és használhatatlanná vált. Az eredeti csavaros Salgó polcokkal ez nem történhet meg. Tárolásra tervezték őket, időtálló termékek és tökéletesek munkavédelmi szempontból is. Pontosan ezért használják áruházakban, éttermekben, cukrászatokban, raktárakban, múzeumokban, kiállításokon egyaránt. Ha valaki nem szeretné, hogy kétszer kelljen vásárolnia polcrendszert, akkor érdemes egy picivel több pénzt rászánnia, mert hosszú távon jobban megtérül egy eredeti csavaros Salgó Polc, mint annak utánzatai.
 
                                     

Összegzés

A Szél Péter által vezetett Salgó Polc Kft. a mögöttük lévő 30 éves gyakorlati tapasztalatnak köszönhetően napjainkra az egyik legkeresettebb polcrendszereket tervező vállalkozás. Termékeik segítségével nem csak a vállalkozói szektort szolgálják ki, hanem a magánembereket is. A két szektor között nem tesznek különbséget, mert vallják, hogy a minőségi polcrendszereket minden ember számára elérhetővé kell tenni. Ha valaki úgy gondolja, hogy Salgó Polcot szeretne vásárolni, nekik szívből ajánlom a Salgó Polc Kft.-t.

Salgó Polc Kft.

Cím: 1139 Budapest Frangepán utca 11.

Telefonszám: +36 1 445-0464, +36 30/955-9755

Weboldal: https://salgopolcrendszer.hu/