Szolgáltatások

2021. szeptember 28., kedd

Brand marketing: PosterShop.hu


Brand marketing: PosterShop.hu

A múlt hónapban akadt egy kis gondom. Az egyik barátomnak volt a születésnapja és teljesen kiment az időpont a fejemből. Körülbelül egy héttel az ünnepség előtt jutott eszembe, hogy ajándékot még nem vettem. Nem szeretek klasszikus sablon ajándékot adni, ezért törekszem mindig egyedi meglepetésre. Most egy fényképes ajándékra gondoltam. A barátom feleségétől kértem egy jó minőségű fotót, ami a szívüknek kedves és ebből készült el a 40*60 centiméteres vászonkép. Nagy köszönet érte a PosterShop munkatársainak, mert ígéretükhöz híven egy napon belül nálam volt a kép a megrendeléstől számítva. A vászonkép minősége kiváló volt és árban is a megfizethető kategóriába tartozott. Mikor az ajándékot átadtam, a barátom igazán meglepődött, láttam rajta, hogy tényleg lenyűgözte. Egy héttel később levelet írtam a PosterShop vezetőjének, Timmer Lászlónak és egy rövid interjút készítettem vele. Ennek a kivonatát olvashatjátok az elkövetkezendő sorokban.
  
                   

Milyen céllal hívtátok életre a PosterShop.hu nevezetű oldalt?


Mi eredetileg fotózással foglalkozunk és van Debrecenben egy fotó laboratóriumunk. 2006 –ban úgy határoztunk, hogy szeretnénk a fotós szolgáltatásainkat bővíteni. Megnéztük, hogy mire van igazán kereslet a piacon. A kutatásaink alapján azt a következtetést vontuk le, hogy a nagyméretű fotók, poszterek, mozaik poszterek nyomtatása mellett egyre nagyobb igény mutatkozik a vászonképekre is. Találtunk egy olyan területet, ami egy nagyon szűk szegmenset szolgál ki, de nem igazán van hazai képviselője. Ez volt a fotófestmény. Ezeket figyelembe véve alakítottuk ki a PosterShop végső termékkínálatát.

Miben tartod a PosterShop.hu vállalkozást igazán erősnek?


Ezt nehéz pontosan meghatározni. Mi arra törekszünk, hogy professzionális szinten kielégítsük azoknak a partnereinknek az igényeit, akik posztert, mozaikképet, vakrámázott vászonképet vagy fotófestményt szeretnének elkészíttetni saját fotókból. A cégnél dolgozó munkatársaim és jómagam is maximalisták vagyunk. Úgy gondoljuk, ha valaki egy fotós szolgáltatást igénybe vesz, az joggal elvárhatja, hogy a részére elkészített termék kiváló minőség legyen. Előnyünk a többiekkel szemben a gyorsaságunk. Nálunk a hétköznap 12. óráig leadott megrendeléseket másnap kézbe kapják a megrendelők Magyarország egész területén.

Milyen szegmensnek szoktátok értékesíteni a szolgáltatásaitokat?


A PosterShop hitvallása, hogy minden szegmens igényeit figyelembe kell venni és ennek megfelelően kell a szolgáltatásokat kialakítani. Nálunk a B2B és a B2C szektor is jelen van a megrendelők között. A B2B szektor (üzleti szektor) képviselői részéről a nagyméretű plakátok és poszterek nyomtatása mellett a vakrámázott vászonképek megrendelését tapasztaljuk. A B2C szektor (magánszemélyek) a klasszikus fotóelőhívások mellett az öntapadós és mozaik poszterek mellett, vászonképeket, fotófestményeket, fotókollázsokat és egyéb fotós ajándékokat (pl: naptár) rendelnek vállalkozásunktól.

Fontosnak tartod a marketinget a PosterShopnál?

Természetesen. Nálunk az egyik legfontosabb marketing, a kezünkből kiadott minőségi munka. Ennek köszönhetően egyre több megrendelésünk érkezik a szájhagyomány útján történő ajánlásokból. Az online marketing területen is folyamatosan figyelemmel kísérjük az aktuális trendeket. Ötlettárunkban ezért is mutatunk be számos fotós szoftvert, trükköt és praktikát, amivel az érdeklődők fotóikat szebbé tudják varázsolni. Mindezek mellett hangsúlyt fektetünk arra, hogy az arculati elemeink a mai kor elvárásának megfeleljenek.

                         

Összegzés

Véleményem szerint, ha ma egy vállalkozás szeretne életben maradni a nyomdai szolgáltatások piacán, akkor annak minőségi munkát kell nyújtania. A PosterShop által képviselt minőség és gyorsaság tökéletesen kiszolgálja a B2B és B2C szektor igényeit. Valószínűleg ez az oka, hogy ez a cég még mindig állja a sarat ebben az erős konkurensekkel teli iparágban.



weboldal: postershop.hu

cím: 4024. Debrecen. Kossuth Lajos u. 9

telefonszám: 06703172358




2021. szeptember 20., hétfő

Brandkörkép: Jótékonytér webáruház

JótékonyTér, a használt holmik webáruháza

Az elmúlt napokban egy olyan emberközpontú szolgáltatásra bukkantam az interneten, amivel még nem találkoztam. Ezért írtam egy levelet a vezetőségnek, hogy írják meg pontosan miről is szól a JóTékonytér webáruház. Most az ő történetüket ismerhetitek meg egy ott dolgozó munkatársuk szemszögéből.


Rohanó és énközpontú világunkban a mai napig még mindig meg tud lepni, hogy vannak emberek akiknek nem feltétlenül csak a saját életük és boldogságuk a legfontosabb. Sokuknak néha a megélhetésük és anyagi helyzetük is gondot okoz, mégis szívügyüknek érzik hogy segítsenek másoknak. Ilyen a Dorkász Szolgálat is. Én is közéjük tartozom és megelégedéssel tölt el hogy egy olyan csapathoz tartozom, akik életcélnak tekintik a szegénység megszüntetésének kérdését.


Ez ihlette a JótékonyTeret, amit szeretnék most bemutatni neked is!

1. Milyen motíváció ihlette a JótékonyTeret?

Gyerekkoromban úgy tanították, addig nyújtózkodj amíg a takaród ér. Ez így igaz! De mi van akkor ha idővel többet szeretnél és toldasz egy kicsit a takaródhoz? És megint egy kicsit….és újra. Ugye hogy működik? Nos, így keletkezett a JótékonyTér  webáruház is!

2. Mi is a JótékonyTér fő profilja?

A Dorkász Szolgálat fő profilja a szegények segítése adományok formájában. Amikor a vírushelyzet több akadályt gördített elénk, megkellett találnunk az utat ahhoz hogy a munkánkat tovább végezhessük. A megoldást az online világ jelentette. Az adományokat az internet segítségével kezdtük el gyűjteni. A pénzadományokból amelyeket a vevőink vásárlásának köszönhetően napról napra gyűjtünk, segíteni tudjuk a rászorulókat élelmiszerrel, ruhákkal, cipőkkel, tisztálkodószerekkel, tanszerrel, de még táborozással és a börtönprojekttel is. Hogy ki melyiket szeretné támogatni azt természetesen ő dönti el.

3. A JT rendszer

A rendszer amin a JótékonyTér alapszik roppant egyszerű:

Ha felajánló vagy:
Ha megunt, kinőtt vagy feleslegessé vált holmid van, ami még új vagy újszerű és úgy gondolod másnak még hasznára válhat, keress meg minket! Debrecen különböző pontjain vannak gyűjtőhelyeink, de bizonyos esetekben a szállításban is tudunk segíteni neked. Az általad felajánlott termék ( ha valóban jó állapotú ) felkerül a webshopba, ezzel lehetőség nyílik rá hogy megvásárolhassa olyan személy, aki a termék árát adománynak szánja.

Ha vásárló vagy:
Lehetőséged van akár egyedi, jó minőségű holmikra szert tenni és nem kell érte annyit fizetned mint az üzletekben. Sőt! Vásárlásoddal segíthetsz egy rászorulón és te döntöd el hogy milyen formában.

4. Milyen termékek találhatók a JótékonyTéren?

Termékpalettánk egyre széleskörűbb. Használt és új holmik közül választhatsz.
A ruházati cikkek mellett megtalálhatóak játékok, sportszerek, könyvek, kiegészítők, kertészeti termékek, babaholmik, és sok más olyan termék ami otthonunkban hasznos lehet. A JótékonyTér lényegében egy online piactér. Ha esetleg probléma merül fel a megvásárolt termékkel, természetesen visszavásároljuk tőled!


5. Fontos e számunkra a marketing?

Mint minden vállalkozásnak, így természetesen nekünk is fontos hogy minél több ember megismerjen minket és hivatásunkat. Valamint szeretnénk azt is, hogy mindenki számára adott legyen egy olyan lehetőség amely által nemcsak másokon, de önmagán is segíthet. Nálunk a termékeket a bolti ár töredékéért megkaphatod. Miért ne élnél a lehetőséggel ha közben még ezzel másnak is segíthetsz?

Összességében tehát a JótékonyTér kapcsolatot teremt adományozó és rászoruló között és lehetőséget biztosít mindazok számára akik vásárlásukkal nem a multi cégeket, hanem egy rászoruló gyermeket, családot vagy egy idős embert szeretnének támogatni!

Élj tudatosan, vásárolj okosan!

Vezendi Anett


JótékonyTér Webáruház: https://www.jotekonyter.hu/

Telefonszám: 0630 587 50 70