A mai napon elmentünk a Margitszigetre családostul pihenni. Gondoltam bérlünk egy elektromos kisautót fél órára. Megnéztem az egyik standot 2900 Ft a fél óra. Ez rendben is lett volna, de sajnos mindet kikölcsönözték, így hoppon maradtunk. A gyerek sírt, mire a feleségem azt mondja, nézd 50 méterre egy másik kölcsönző és 4 autó is bent van. Szuper! Odamegyek, látom az ár 2500 Ft/ fél óra. Hú de jó mondom, hogy bérelnék egyet itt és most. Mondja a srác, hogy oké de tegyek le 10 000 Ft kauciót (megértem és jogosnak is találom). Néztem rá nagy szemekkel és annyit mondtam neki, hogy nem hoztam magammal ennyi pénzt (kártya volt nálam), mert csak 2 órás kiruccanásra jöttünk.
Tény lehetett volna nála kártyával fizetni, de kauciót azon keresztül sem tudtam volna intézni. Mindezek után meghiúsult az üzlet. A történet itt nem ért végett. Feleségem szól, hogy a másik helyre most hozták vissza az egyik autót. Visszamegyek és kérdezem a bérbeadót, hogy mennyi a kaució. Néz rám boci szemekkel és ennyit mond " Nálunk nincs kaució, de kérünk tőled egy jogosítványt". Innentől fogva már sínen volt minden. Kibéreltük az autót és jól éreztük magunkat.
Tanulság nekem.
1. Legközelebb még futni is 20 000 Ft -al megyek :-)
2. Mindig felhívni az ügyfeleim figyelmét a következőre (eddig kevés könnyen felfogható esettanulmány volt a birtokomban, de ez egyszerű és erre a feladatra tökéletes). Abban az esetben, ha egy terméket szeretne bevezetni a piacra, akkor az értékesítési folyamatokat tesztelje. A bevezetés után a visszajelzéseket pedig folyamatosan figyelje, mert csak akkor tudja a vásárlóinak az igényeit maximálisan kiszolgálni.
(Kondor Albert)
Ők voltak? http://homar.blog.hu/2014/07/07/rendoros_kaland_lett_az_elektromoskisauto-berlesbol_a_margitszigeten
VálaszTörlésŐszinte leszek. Nem igazán néztem nevet!
Törlés