Kivitelezéstől az éles indulásig
A tudatosan építkező marketing bejegyzés 1 . részét a tervezés befejezésével zártam le. 2015 január1-től elkezdtük a kivitelezési munkákat.
Első lépésként a BStrader.com weboldalt készítettük el. Tudatosan megterveztünk minden oldalt. Kiemelt figyelmet szenteltünk a menüsornak, képeknek, átvezető linkeknek. Boldog voltam, mikor befejeztük. Ezt az érzést még háromszor éltem meg, mert ennyi javításra volt szükség (kétszer saját magunk egyszer a piaci visszajelzések miatt döntöttünk így) mielőtt elnyerte a mostani állapotát.
A második lépésben a termékcsomagok összeállítása, beárazása következett. Ezzel gyorsan haladtunk a jól előkészített tervezésnek köszönhetően.
Kattints a képre a nagyobb méretért |
A weboldal elkészítésével párhuzamosan készültek el a Social média platformok. A piackutatásnál szerzett információk alapján a következő felületek kerültek kialakításra: Facebook, Youtube, Blog.
Nézzük meg, hogy melyik platformot mire használtuk.
Facebook
A Facebook oldal használatának a célja, a forgalomterelés és a brand erősítése volt.
Youtube
A Youtube oldal használatának a célja, a tőzsdei kereskedéssel kapcsolatos gyakorlati anyagaink megosztása volt.
Blog
A céges blog használatának a célja, hogy minél magasabb szintű szakmai anyagokat tudjunk eljuttatni a kiválasztott célcsoporthoz.
Mindezen tevékenységek elvégeztével 2015 április 1-vel készen álltunk az éles indulásra. Az alábbi lépésekkel indítottuk el a tevékenységünket.
Az eredmények nem is várattak sokáig magukra. A tudatosan építkező marketingnek és a csapatmunkának köszönhetően. 2015 szeptember végén az alábbi eredményeket értük el.
Őszinte leszek. A két blogbejegyzésben bemutatott 1,5 éves munka nagyon sok időt emésztett fel mind a hármunk részéről. Abban az esetben, ha nem dolgoztunk volna csapatként, akkor az itt bemutatott dolgoknak a fele sem valósulhatott volna meg. Jómagam mindenkinek azt tanácsolom, hogy mielőtt bármit is elkezd, tervezze meg a folyamatokat a stratégiáktól kezdve a kivitelezésig.
A prezentációs anyagomat, amit ebben a témában mutattam be a
Menedzserképző Központ 2015.október 14–én megrendezett marketing
konferenciáján itt találod: Tudatosan építkező marketing egy start-up vállalkozásnál